Strani

torek, 11. september 2012

Promocija turizma po internetovsko

Fažana, 9.9.2012
Čez  vikend sem pohajkoval po Hrvaški in posnel tole fotografijo. Po parminutnem brskanju po spletu sem ugotovil, da gre za projekt Najbolje u Hrvatskoj, kjer so se promocije svojega turizma lotili kot mlado internetno podjetje - startup. Namreč, zbrali so partnerje, ki so zadevo sfinancirali, za vsebino so zbrali predloge in glasove  državljanov in nabrali ocene, slike in opise skoraj 3000 lokacij in znamenitosti. Storitev je narejena dinamično, tako da uporabniki ves čas sodelujejo pri kreiranju vsebin. Promovirajo ga aktivno in na vseh mestih, kjer pač lahko.

Za ciljno skupino so pripravili vse potrebno, da jim je vsebina enostavno dostopna, tudi v njihovem jeziku. Mobilna aplikacija lahko deluje brez dostopa do interneta, da se tuji turisti izognejo stroškom mobilnega gostovanja. Dostopna je na vseh komunikacijskih kanalih. Ponuja pošiljanje e-razglednic, geo igro in podobno. Skoraj takoj je le v Applovi trgovini postala ena od 5 najbolje inštaliranih aplikacij za Hrvaško. Skratka, naredili so vidno in odmevno rešitev, ki neposredno promovira glavni vir prihodkov države.  Pa se tu ne spuščam v to kaj je narejeno, ampak predvsem v to kako je narejeno.

slovenia.info, 11.9.2012
E-tehnologije omogočajo povsem drugačen pristop k pripravi in promociji vsebin. Namreč samo objaviti nekaj, kar bi sicer stiskal na prospekt ni dovolj, vsebine se dinamično spreminjajo, uporabniki so zahtevni in pričakujejo več kot le pasivno branje. Predvsem pa e-tehnologije omogočajo neposredno informacijo o uporabi in uporabnosti neke storitve, na katero je potrebno reagirati takoj, storitev ustrezno prilagoditi ali dopolniti.

Dokler bo na nacionalnem turističnem portalu na slovenskem delu rezultat s socialnih omrežij tak, kot na sosedni fotografiji, pač kakega pravega efekta  e-tehnologij ne bo. Na nacionalnem portalu je 56 všečkov in 213 čivkov pridobljenih v 2 letih rezultat, ki bi moral predvsem biti plat zvona pri snovalcih in urednikih portala in ne nekaj, kar bi javno objavljali in se s tem hvalili.

Pa tudi, če gre 'le' za nacionalni portal, ali pa prav zato! Mogoče pa za drugo leto, bi šlo?

Ni komentarjev:

Objavite komentar