Fažana, 9.9.2012 |
Za ciljno skupino so pripravili vse potrebno, da jim je vsebina enostavno dostopna, tudi v njihovem jeziku. Mobilna aplikacija lahko deluje brez dostopa do interneta, da se tuji turisti izognejo stroškom mobilnega gostovanja. Dostopna je na vseh komunikacijskih kanalih. Ponuja pošiljanje e-razglednic, geo igro in podobno. Skoraj takoj je le v Applovi trgovini postala ena od 5 najbolje inštaliranih aplikacij za Hrvaško. Skratka, naredili so vidno in odmevno rešitev, ki neposredno promovira glavni vir prihodkov države. Pa se tu ne spuščam v to kaj je narejeno, ampak predvsem v to kako je narejeno.
slovenia.info, 11.9.2012 |
Dokler bo na nacionalnem turističnem portalu na slovenskem delu rezultat s socialnih omrežij tak, kot na sosedni fotografiji, pač kakega pravega efekta e-tehnologij ne bo. Na nacionalnem portalu je 56 všečkov in 213 čivkov pridobljenih v 2 letih rezultat, ki bi moral predvsem biti plat zvona pri snovalcih in urednikih portala in ne nekaj, kar bi javno objavljali in se s tem hvalili.
Pa tudi, če gre 'le' za nacionalni portal, ali pa prav zato! Mogoče pa za drugo leto, bi šlo?
Ni komentarjev:
Objavite komentar